يکشنبه ۴ آذر
بوی طهارت ندهد رود کر شعری از اله یار خادمیان(صادق)
از دفتر یاس نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ ۰۶:۰۶ شماره ثبت ۱۰۵۶۵۵
بازدید : ۲۳۴ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر اله یار خادمیان(صادق)
آخرین اشعار ناب اله یار خادمیان(صادق)
|
قدرت ترمیم ندارد کسی
سوخت گلِ پیرهنِ اطلسی
هرچه غلط گیر کشیدم نشد
محو سیاهِ قلمِ نا کسی
بوی طهارت ندهد رود کر
تا تو گرفتار تب وسوسی
حادثه ی نیمه رس ونیمه کار
هست به دفترچه ی انسان بسی
صدر نرفتیم از آن پی نوشت
سود نبردیم از این وا پسی
خسته و بی مرکب ازاین ریگزار
می روی اما به کجا می رسی ؟
توله ی کفتار نزاید پلنگ
جوجه ی شاهین نکند کرکسی
|
نقدها و نظرات
|
با سلام بزرگوار کرکسی کردن عمل کر کسی انجام دادن است همان لاشخوری و گندیده خوری است | |
|
سلام و درود سپاس بی پایان | |
|
زنده باشی عزیز بزرگوار محبت دارید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و شورانگیز بود
موفق باشید