يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر علیرضا مرادی( مراد )
آخرین اشعار ناب علیرضا مرادی( مراد )
|
گیتی
به گیتی گشتم و بنیان خراب است
به کس مکنت نمانده، کشک آب است
توانگر یا که درویشی، خشتی و خاکم
کنون بر خود بنالم ، دل کباب است
* * *
ترانه
تو را خواهم نیایی آی ترانه
کجایی هی کنی بر من بهانه
به تیر دیده گهی مژگان پرانی
پیم گردی سرایم شعر عاشقانه
* * *
ربابه
به مهجوری دلم خونو کبابه
مرا جانی کجایی ای ربابه؟
تب هجران کِشم تا تو بیایی
خون در آبم مکن میلم شرابه
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود استاد استکی بزرگوار و ادیب دانشمند
سپاس به پاس مهرتان استاد | |
|
سلام و درود بانوی مهر و ادیب گرانقدر بانو عجم
سپاسگزارم و ممنون | |
|
سلام و درود استاد خوشرو ادیب عزیز و گرامی
سپاس به پاس مهرتان | |
|
سلام و درود جناب استاد یزدانی عزیز
سپاسگزارم و ممنون از لطفتان | |
|
سلام و درود استاد بیدقی ادیب عزیز و گرامی
سپاس به پاس مهرتان
| |
|
سلام و درود جناب یزدی عزیز و بزرگوار
سپاسگزارم و ممنون | |
|
سلام و درود بانو بهرامی عزیز و گرامی
سپاسگزارم و ممنون | |
|
سلام و درود سپاسگزارم از دیده مهرتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیبا بود ند