جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر امیر محمدی ارکانی (صادق)
آخرین اشعار ناب امیر محمدی ارکانی (صادق)
|
چه شبهای غریبی است
تنها ...
چه فرصت عجیبی است
نظاره دلتنگی ها !
در آسمان کویر
چشم انتظار چشمک ستاره ام.
از تمام دوستان عذرخواهم که آخرین شعر ارسالی در سال 1391 رو اینطور به اشتراک میگذارم در حالی که همه خوشحال و منتظر بهار هستند و عید رو بهم تبریک میگن ...
عید باستانی نوروز رو از همین جا به تک تک اساتید مهربان خودم مخصوصا استاد بیدل ، ولی عبدی عزیز و تمام دوستان مهربان شعر ناب تبریک میگم . امیدوارم سال جدید سال پر از خیر و برکت و شادی برای همتون باشه .
قول میدم نائب الزیاره تموم عاشقان علی بن موسی الرضا تو لحظات تحویل سال تو حریم قدسی آقا باشم .
تو رو خدا من از دعای خیرتون بی نصیب نگذارید .
تا سال آینده همتون به خدای منان میسپارم
عید بر همتون مبارک
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.