دوشنبه ۵ آذر
بوی هیزمِ سوخته شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ ۰۷:۱۲ شماره ثبت ۱۰۴۶۶۰
بازدید : ۱۲۶ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
بوی هیزمِ سوخته
بوی خاکِ باران خورده
بوی هیزمِ سوخته
چه لذتبخش است
عجب حال و هوایی داره
با تو تنها ، دراین کلبه ی چوبی
ای خدای خوبم !
چه لذتبخش است
عجب حال و هوایی داره
دگرخسته شدم ،
ز بی صداقتیِ سالوسانِ عالَم
ز بی وفاییِ تلخ و، بد اندیشانِ عالَم
خدای من ! تو چه شیرینی
خدای من ، عجب شور و وفایی داره
چقدر در کنار او
حالِ دلم خوبه
آن عزیزِ ناز، ز هرعشقی ،
بسی دلبرانه سمایی داره
و دلِ من ، به کنارش ،
چه عاشقانه ، سماعی داره
هرسو می نگرم ،
پر از زیباییِ اوست
دلبرِ قشنگِ من ز هر وجهی که به او می نگرم ،
عجب نمایی داره
چقدراینجا نفَس کشیدن لذتبخش است
بوی عطرِ خدایی اش ، پیچیده دراینجا
واقعاً چه لذتبخش است
مستم می کند ،
اینجا عجب صفایی داره
این مدهوشیِ بدون بازگشت ،
این خلسه ، عجب حال و هوایی داره
بهمن بیدقی 99/12/10
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض ارادت استاد بزرگوار سپاس از محبتتان شاد باشید زیر سایه ی اندیشه های دوست داشتنیِ خدا
| |
|
با سلام و عرض ارادت استاد بزرگوار سپاس از محبتتان شاد باشید زیر سایه ی اندیشه های دوست داشتنیِ خدا | |
|
با سلام و عرض ارادت آقای مرادی بزرگوار سپاس از محبتتان شاد باشید زیر سایه ی اندیشه های دوست داشتنیِ خدا | |
|
با سلام و عرض ارادت آقای آزاد بزرگوار سپاس از محبتتان شاد باشید زیر سایه ی اندیشه های دوست داشتنیِ خدا | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شورانگیز و زیبا بود