جمعه ۲ آذر
کوچه های شهر دل شعری از سید راشد سید زاده
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ ۰۹:۴۶ شماره ثبت ۱۰۴۵۷۷
بازدید : ۲۰۴ | نظرات : ۳
|
دفاتر شعر سید راشد سید زاده
آخرین اشعار ناب سید راشد سید زاده
|
سر فدای آن دو چشمانی که بارانی شده
کوچه های شهرِ دل با عشق ویرانی شده
عشق گاهی خستگی می آورد با طعم تلخ
یوسف از اعماق چاه آزاد و زندانی شده
برق لب ها وقت خنده کُلِ دنیا را گرفت
شهر ما از عشقِ روی او چراغانی شده
خال مشکی روی گونه رنگِ قرمز روی لب
روزگار عاشقان را بین چه شیطانی شده
عشق یعنی گفتگویی با دلت در کُنج شب
چشم هایی که پر از امواج طوفانی شده
من نه تنها که تمامِ شاعران پی برده اند
عشق های این زمانه پوچ و ارزانی شده
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود