جمعه ۲ آذر
نوشتن شعری از حمیدرضا چارکچیان
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ ۰۳:۱۱ شماره ثبت ۱۰۴۵۴۷
بازدید : ۱۵۲ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر حمیدرضا چارکچیان
آخرین اشعار ناب حمیدرضا چارکچیان
|
اسبِ رهوار قلم را سُرمه کرده در قدمگاه آورید
خسرو و فرهاد و هم دیگر مجانین را به درگاه آورید
خرمن دل دود دارد، زین سبب آتش نمیگیرد به عشق
سوزِ آه و نفت حرمان، کوهی از کاه آورید
تخت و ناو و بادزن یا پیل، چنان تاریکی است
در بیابان شمعها افروخته یا ماه در چاه آورید
این نبردِ عقل و عشق و کفر و دین مغلوبه است
اسب و فیل همراهِ فرزین، قلعه و شاه آورید
من نه هشیارم نه در آسودگی هستم نه در آسیمهگی
اضطرابِ خاطر و امنِ صفا را گاه و بیگاه آورید
قصهها را ناتمام آخر کنم من، پس چرا بیهوده گفتم
اسبِ رهوار قلم را سُرمه کرده در قدمگاه آورید
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنون که توجه فرمودید | |
|
ممنون از الطاف شما | |
|
تکیه بر عطر اعجاز بزرگان ما را جسور میکند برادر سپاسگزارم از توجهتان | |
|
فراوانی بر شما دوست عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و شورانگیز بود
موفق باشید