پنجشنبه ۸ آذر
|
آخرین اشعار ناب عظیمه ایرانپور
|
دنيا كمى آرام تر
آخر كجا با اين شتاب
افتاده زير پاى تو
دل هاى بى حد و حساب
آرام باش و لحظه اى
اين اخم ها را باز كن
دستى به روى خود بكش
لبخند را آغاز كن
باران بيدارى ببار
روى زمين تشنه لب
خاكى كه مى سوزد تنش
در هرم آتشناك تب
دنيا بيا يك بار هم
از چشم هاى آسمان
غوغاى برقى را بزن
بر خواب سنگين جهان
چشم زمين را باز كن
بر ساكنان خسته اش
مانده هزاران آرزو
پشت نگاه بسته اش
دنيا نگاهى كن به ما
اينجا خزان حاكم شده
آواى سبز زندگى
در بند آب و گِل شده
من با كه هستم؟! با كجا؟!
دنيا منم، دنيا تويى
پشت سر اين تيرگى
پيدا منم، پيدا تويى
دنيا كه آرام و صبور
تسخير آدم ها شده
اين خيمه ى زشت و سياه
با دست ما برپا شده
اين خانه ى پر درد را
دست من و تو ساخته
دنياى بى رحمى كه دل
به دود و آهن باخته
عظیمه ایرانپور
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ادب سپاس از لطف و بداهه ی زیبای تان | |
|
سلام مهربان سپاس از دقت و نکته سنجی شما اگرچه با نوشتن "بر" از اختیار شاعری استفاده نمیشه و روانتر خونده میشه ولی چون معمولا میگیم دل به فلان چیز باختم ترجیح دادم بااستفاده از اختیار اشباع واژه ی مرسوم "به" رو بکار ببرم سبز باشید و سربلند | |
|
سلام و عرض ادب بسیار سپاس زنده باشید در پناه خدا | |
|
سلام بزرگوار سپاس از حضور سبزتون زنده باشید در پناه خدا | |
|
سلام گرامی خوشحالم زیبا خواندید سپاس | |
|
سلام دوست عزیز خوش اومدید من هم از آشنایی با شما و قلمتون خوشحالم سبز باشید و سربلند | |
|
سلام طوبی خانم عزیز زیبا نگاه شماست ممنونم | |
|
سپاس | |
|
سپاس | |
|
سپاس | |
|
مفتخرم به شاگردی اساتید سپاس از لطفتون | |
|
سلام دوست عزیز زیبا نگاه شماست ممنونم | |
|
سپاس از محبت و نگاه گرمتون سبز باشید و سربلند | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
چهارپاره بسیار زیبا و خوش آهنگ بود
بداهه تقدیم به شما:
تنها چیره دستی سراینده میتواند
آهنگ زیبایی را در دل چهار پاره نشاند