شاهکار خلقت
سوال بیجواب
رمز هستی ؛،همین پاییز
آنجایی که نظاره میکنند کاجهای همیشه سبز
خواب و مرگ همتبارانشان
چه ساده دور میریزند ساز و برگ همهی هستی
در پیش پای دیگران
با هر بادی کمرنگ
چه با رغبت میمیرند و زندگی میدمند ،
همهی موجودات
از میکروسکپی تا تو اشرف مخلوقات
باز هم انکار کن خودت را در حالی که رویای آنها سبز میشود
چه قشنگ و زیبا از نو
دوباره
~~~~~~~~
در خیال دور و به قلب نزدیک
ندایی، نگاهی ، اشاره ، کافی ست
خدا در همین حوالی ست
یک قدم مانده
بردار رو به جلو
بایست ؛
احساس :
رمزی ست در بودن و مرزی ست برای جاودانگی
تو
بیاندیش حسش
خدا در همین نزدیکی ست
~~~~~~~~
مرزی ست بین کفر و خدا
دوپا دارد،
راست رفتی ،غرق نور و دشمن کفر
چپ گشتی ، ر ه کور و غرق جور
در همین حوالی مرز بودن است
یه نگاه به عمق
~~~~~~~~
وجودی پر ادعا :
انسان
راه باز است
دوست میخواهی یا دشمن
دو راهی ،
انتخاب ؛
تا که باشد معشوق
و چه میخوانی محبوب
~~~~~~~~
تو میدانی خدا مشت است،
ای مشتی
نبند بر گردنت بند پلشتی
برو بالا و بالاتر ز پستی
نگندد می که آبش ابر مستی
آروین آبانماه ۱۴۰۰
تقدیم نگاه پر مهر همهی مهربانا
.....................مهر بیاموزیم بسیار مهر ساز است مهربان
بسیار زیبا و شورانگیز بود ند
دستمریزاد