چهارشنبه ۱۶ آبان
دردِ خاطره ها شعری از محمدعلی دهقان کروکی
از دفتر قلبها نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ ۰۸:۰۰ شماره ثبت ۱۰۴۰۵۴
بازدید : ۵۵۲ | نظرات : ۱۱
|
دفاتر شعر محمدعلی دهقان کروکی
آخرین اشعار ناب محمدعلی دهقان کروکی
|
دردِ خاطره ها...
آنکه، از هر گوشه ی این شهر ،
در قلبم خاطره ای کاشت ،
کاش میدانست ،
آنچه که این روزها،
دارد ذره ذره مرا میمیراند،
ویروس و بیماری نیست ...!!
محمد علی دهقان کروکی(م بهنام)
۱۳۹۰/۰۷/۱۰
بم
|
نقدها و نظرات
|
سلام درود بیکران ممنون وتشکراز نوع نگاه گرم وصمیمانه ی حضرتعالی یاحق م بهنام بم | |
|
سلام وعرض ادب واحترام،حضوراستادبزرگوارم، جناب استکی،ادیب فرهیخته ممنون از حُسن توجهتون، یاحق حقیرکمترین: م بهنام | |
|
سلام وعرض ادب واحترام،حضور شاعرگرانمایه، جناب آقای مرادی بنده درحضورادیبانی همچوحضرتعالی،تلمذی مینمایم. یاحق | |
|
سلام وسپاس فراوان از حسن توجهتام یاحق م بهنام | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عاشقانه ای زیبا بود.
و با معنی.
خاطراتی با شخصی که در گوشه گوشه شهر
وجود دارد.
و حال با نبودنش.
درد دوری و تنهایی گلووگیر شده.
نه درد بیماری .
که همه از آن می نالند.
درود بر شما.