درود بر شما جناب ازاد بزرگوار
اول تشکر کنمبابت این که نظرتان را همانطور که هست عنوان میکنید
دوم اینکه :دنیا برای ادمهایی که سختی هاو رنج هایش را میبینند جای قشنگی نیست. نه این که همه دنیا مدار بدی ها باشد .خیر خود دنیا بسیار زیبا و شور انگیز است. لذا منظور من زشتی هایی ست که برخی مردمان در زمین به وجود میاورند .
جنگ های خودخواهانه ، فتواهای گیج کننده و گنگ ،به اختیار گرفتن افکار مردم ،و....هزاران شبیه اینها که سیاست مداران به غلط در پیش می گیرند و تحمیل می کنند ؛بر ذهن ها و ادمها ،دنیا را نازیبا می کند .همین جنگ ها در کشور های اطرافمان آیا چیز زیبایی دارد؟
.مسلما خیر سودش برای سیاست مداران و زجرش برای مردم عادی است .
میبینم و میسوزد دلم که چرا این بهشت را برای خودمان جهنم میکنیم
منظور بنده حقیر هم از زشتی دنیا همین است.
وگر نه گل و بلبل دنیا که با کسی سر جنگ ندارد .
هنوز عطر چای مادر بزرگ و قصه های پدر بزرگ زیباست .
هنوز توپ بازی بچه ها توی کوچه و پارک زیباست و هنوز وقتی میرم تو بالکن و گلدونام گل دادن اگه بمیرم هم در بهترین حالت زمانم مردم .
این اندیشه ی من بعد از دیدن بدی هاست. که بر حجم کاغذ میریزم .
باز هم سپاس از شما بابت نظر ازاد تان
سپیدی بسیار زیبا و پر معنی است
مبین مشکلات جامعه جهانی