سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 29 اسفند 1402
  • روز ملي شدن صنعت نفت ايران، 1329 هـ ش
10 رمضان 1445
  • وفات حضرت خديجه سلام الله عليها، 3 سال قبل از هجرت
Tuesday 19 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    سه شنبه ۲۹ اسفند

    بغض گریبان گرفته

    شعری از

    مجید ابتدایی(شمع)

    از دفتر باورِ مَخملِ عشق نوع شعر نیمائی

    ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ ۲۰:۳۹ شماره ثبت ۱۰۳۹۳۲
      بازدید : ۱۵۶   |    نظرات : ۴

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    آخرین اشعار ناب مجید ابتدایی(شمع)

    بی وقفه، تا مسیر عبورت، دوید باد
     بعد از گذشتِ هزاران شبانه روز
     از راه دور
     از صدهزار بغضِ گریبان گرفته،   آمدی
     تا از حضورتو،  آن کوچه گُل کند
     تا بو کشیدن آن ، نور یادگار
    لرزید شانه ات
    در دست‌های من
     لرزید شانه ام
     بی صبر  و بی قرار
     در دستهای باد 
    ۳
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    سه شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ ۱۰:۴۷
    درود بزرگوار
    بسیار زیبا و خوش آهنگ بود خندانک
    علیرضا مرادی( مراد )
    سه شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ ۰۹:۱۱
    سلام و عرض ادب استاد ابتدایی ادیب توانا
    سروده ای زیبا و بلیغ قلم زده اید
    روزگارتان همواره به شادی
    در پناه دادار مهربان
    خندانک خندانک خندانک
    خندانک خندانک
    خندانک
    عرشیا خوشرو
    سه شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ ۲۳:۲۲
    🌺🌺🌺👏
    فاطمه گودرزی
    چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ ۱۳:۵۲
    درود بر شما زیبا بود
    خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0