يکشنبه ۲۷ آبان
حالی به حالی شعری از رضا حمیدی راد(احسان)
از دفتر دلسوخته نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ ۰۹:۰۷ شماره ثبت ۱۰۳۷۲۴
بازدید : ۸۳۳ | نظرات : ۲۹
|
دفاتر شعر رضا حمیدی راد(احسان)
آخرین اشعار ناب رضا حمیدی راد(احسان)
|
حالی به حالی می کند گاهی هوایی می کند
چشمان تو در قلب من حکم خدایی می کند
آتش به جانم میزند تا استخوانم میرود
با این جراحات این دلم سیر و صفایی می کند
پروانه خواهم شد شبی تا سر زنم بر کوی تو
از شوق دیدار تو جان از تن جدایی می کند
صد حاتم طائی مرا هر دم غلامی می کند
در کوی تو صدها ملک جز من گدایی می کند
صد بار اگر بینم تو را مدهوش چشمت می شوم
چشمم جسارت کرده و دل بی حیایی می کند
رضا حمیدی راد
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس مهرداد عزیزم حق با شماست در ویرایش حتما اگر عمری بود | |
|
درود بر شما جناب ابراهیمیان عزیز | |
|
مزین فرمودید بانو سپاسگزارم | |
|
بانو گودرزی عزیز منور فرمودید پساس مرا بپذیرید | |
|
🍃🌸🍃بِسمِاللهِالرَّحمنِالرَّحیم🍃🌸🍃
🕊 ⚘اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدوَآلِ مُحَمَّدوَعَجِّلفَرَجَهُم🕊⚘
🍃🌺🍃اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى عَلِيِّ بْنِ مُوسَى الرِّضَا الْمُرْتَضَى الْإِمَامِ التَّقِيِّ النَّقِيِ وَ حُجَّتِكَ عَلَى مَنْ فَوْقَ الْأَرْضِ وَ مَنْ تَحْتَ الثَّرَى الصِّدِّيقِ الشَّهِيدِ صَلاَةً كَثِيرَةً تَامَّةً زَاكِيَةً مُتَوَاصِلَةً مُتَوَاتِرَةً مُتَرَادِفَةً كَأَفْضَلِ مَا صَلَّيْتَ عَلَى أَحَدٍ مِنْ أَوْلِيَائِكَ🍃🌺🍃
🕊 ⚘اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدوَآلِ مُحَمَّدوَعَجِّلفَرَجَهُم🕊⚘
🌺سلام عیدمیلاد امام رئوف حضرت رضا(ع)برشما مبارک🌺
🌸 🌸 🌸 🌸 🌸 🌸 🌸 🌸
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
خواندم و لذت بردم 👏👏👏
فقط با خودم گفتم ای کاش " این" دوم در مصرع چهارم را جناب راد یک جوری حذف میکردند🌺🙏🌺