سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      استحاله ی گرم

      شعری از

      سیده نسترن طالب زاده

      از دفتر راپا(سپید) نوع شعر سپید

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ ۱۰:۵۱ شماره ثبت ۱۰۳۴۴۹
        بازدید : ۲۲۲۸   |    نظرات : ۰

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      آخرین اشعار ناب سیده نسترن طالب زاده


      دهانت را بفروش ،
      لبانت را
      تمام لنف سریده بر خیریه ها را ..
      به چرخه های ارواح خیره شو
      به جرم گیلاس ها ، در سیالوره ..
      و درخت خام مرموز زندگی
      به فراموشی و نام پریشی ..
      پوزه ی گرگ عاطفه را ، به جغرافیای جهان گره بزن ..
      یهودای من !
      روحت را بفروش
      میعاد جرقه های نگاه تو در لجه های شب
      مرثیه برهنگی های نا آبادیست
      این جرم منست.. .جرم ماست
      صدای متال ، حادثه ی همرفت روزهای جوانی ماست
      ما سربریده
      ما دلخون ،
      به تئولوژی فصل بیخردی میرسیم
      و منحنی های آفتاب
      در انبیق دریاچه ها ، هزاران رنگ میزاید
      دهانت را بفروش
      تضاد این همه سیاهی و سپیدی را ..
      فراخوان روسپیان غم
      و اسبهای ترکمنت را ..
      بگذار فشار اسمزی شوره زاران عاشقی
      پایبندت کند
      تا سرخرگهای اکلیلی در سواحل خشکیده
      به هوس گستاخ نوشیدن نامت
      جاری شوند..
      جگرگوشه !
      در این خزان زرینتاج زیبا
      به تعمید یاخته های خوشبختی بیا ..
      با گل نسترنی در پیراهن
      و بوسه ای در دست
      من به استحاله ی گرم این فصل عاشق، مومنم ..


       
      ۵
      اشتراک گذاری این شعر

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0