جمعه ۲ آذر
چون و چرا ها شعری از اله یار خادمیان(صادق)
از دفتر یاس نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۵ مهر ۱۴۰۰ ۰۶:۱۰ شماره ثبت ۱۰۳۲۶۹
بازدید : ۲۶۳ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر اله یار خادمیان(صادق)
آخرین اشعار ناب اله یار خادمیان(صادق)
|
اندیشه گرفتار همین چون و چرا هاست
بین من و تو فاصله انداز، صدا ها ست
در دفتر ما هر چه نوشتند و نوشتم
یادآور کج بافتی و نفس خطاهاست
یک بار نخواندم غزل شیفتگی را
بیهوده به سمت دل من برق نگا هاست
چون از همه بر گشتم واز خود نگذشتم
خوشبختی من دفن درآثار اداها ست
با لرزه ی اول اگر این سازه فروریخت
از خامی و بد ساختی زیر بناهاست
بیچارگی ما شده سرمایه ی خا صان
بی برگ بری ریشه ی تحقیر و بلاهاست
من خسته تو هم خسته از این خود نگری ها
جنگ وجدل وحاشیه محصول هوی هاست
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.