جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر عبدالله آزادی نژاد (رضوان)
آخرین اشعار ناب عبدالله آزادی نژاد (رضوان)
|
صحن و سرای حسین قبله دلهای ماست
جان همه عاشقان فدای کرب و بلاست
جن و بشر بر حسین گریه کنانند همه
گوش بده بشنوی ناله کنان مصطفی است
دست به دامان اون جمله مرد و زنند
از کرم و لطف او حاجت آنان رواست
کرب و بلای حسین مأمن هر عاشق است
به دردمندان بگو درد در آنجا دواست
گریه کنانش همه اهل بهشت می شوند
کشته ی شمشیر عشق خدا برو خونبهاست
جمله شهیدان او فخر همه عالم اند
که خون آنان عجین گشته به خون خداست
تربت پاک حسین درد دوا می کند .
خاک شهیدان او ببین چه مشکل گشاست
هر که حسینی بود پاک بود طینتش
خاک به سر می کند هر آن که از او جداست
بهشت را یک در است به نام باب الحسین
که مدخل خاصه ی جمله اهل ولاست
ببین که رضوان شده نوکر دربار او
که عالمند ریزه خوار ، کرامتش تا کجاست
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
الحسین علیه السلام و هفتاد دو لاله گلگون کفن دشت
کربلا بر عاشقان وشیفتگان خاندان عصمت و طهارت
علیهم السلام تسلیت باد