جمعه ۲ آذر
اعتقادی در جهان ناموازی شعری از مرضیه سادات هاشمی
از دفتر شکوفه ی پاییز نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲ مهر ۱۴۰۰ ۰۰:۴۲ شماره ثبت ۱۰۳۱۶۱
بازدید : ۱۶۳ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر مرضیه سادات هاشمی
آخرین اشعار ناب مرضیه سادات هاشمی
|
نیستی با من در این فضای رنگی رنگی
مانده بودی کاش ته صدای رنگی رنگی
ترس در من رخنه کرده باز می لرزم آه
روزگارم دل سپرده در بلای رنگی رنگی
شعر می خوانم که پر چراغ باشد دنیات
بعد می مانیم ما دوتای رنگی رنگی
خواستی لب تر کنی دو جرعه شعری خواندی
در سکوتی محض، در حیای رنگی رنگی
اعتقادی در جهان ناموازی بودیم
مادو عاشق ،کافر خدای رنگی رنگی
خسته از تقدیر غرق می شویم در تاریخ
در هیچ و پوچ صفحه های رنگی رنگی ....
#مرضیه_سادات_هاشمی
|
نقدها و نظرات
|
دنیاو رنگارنگ بودنش مشکلات جوراجور زیر چراغ های رنگارنگ مثل ریسه تاریخ و صفحه های رنگارنگ..
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیبا بود