پنجشنبه ۱۷ آبان
|
دفاتر شعر امین احمدی پسری از جنس پاییز
آخرین اشعار ناب امین احمدی پسری از جنس پاییز
|
در انتظارت هستم و هر شب چشم انتظاری کرده مهجورم تا کی لب این جاده بنشینم دور از تو از آیینه ها دورم بی تو هوای زندگی سرداست این شهر هم دور از تو آلوده است پایان خوبی در جهانم نیست این شعر هم بعد از تو فرسوده است من با تو عهد محکمی بستم رفتی ، شکستی عهد جانم را من دل به دریا می زنم با تو با مرگ ، می بُرم زبانم را پشت تمام میله ها ماندم هم زنده ام هم غرق در خوابم باید از این دیوار بگریزم چشم انتظار نور مهتابم در حسرت آغوش تو ماندم هُرم تنت در یاد من مانده شد شعله ور از عمق جان من غم هم مرا از لشکرش رانده کم دارمت ای معنی بودن دیگر نرو ، دور از تو من هیچم دوری تو همرنگ مردن بود دارم به دور مرگ می پیچم چشم انتظار امین احمدی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
چشم انتظاری کرده مهجورم
تا کی لب این جاده بنشینم
دور از تو از آیینه ها دورم
بی تو هوای زندگی سرداست
این شهر هم دور از تو آلوده است
پایان خوبی در جهانم نیست
این شعر هم بعد از تو فرسوده است
من با تو عهد محکمی بستم
رفتی شکستی عهد جانم را
من دل به دریا می زنم با تو
با مرگ ، می بُرم زبانم را
پشت تمام میله ها ماندم
هم زنده ام هم غرق در خوابم
باید از این دیوار بگریزم
چشم انتظار نور مهتابم
در حسرت آغوش تو ماندم
هُرم تنت در یاد من مانده
شد شعله ور از عمق جان من
غم هم مرا از لشکرش رانده
کم دارمت ای معنی بودن
دیگر نرو ، دور از تو من هیچم
دوری تو همرنگ مردن بود
دارم به دور مرگ می پیچم
چشم انتظار
امین احمدی
سلام و درود
زیبا و دلنشین و معناپرور سرودید مرحبا