❤ ┉❈♡﷽♡❈┉ ❤
سجّاده دلدارم شده .. افلاک عزادارم شده
دنیا طوافِ درد را چرخیده پرگارم شده
بیمارم و صدچاکدل .. سرگیجه ها دُورم زده
من اِبنِ ثارالله م .. آی ... عمّه پرستارم شده
بی خویشتن بی یاورم ... دردِ یتیمی دربرم
صبح و شبم گُم در تب وُ .. آتش نگهدارم شده
ایل و تبار و هستی ام .. هفتاد و دو جانِ عزیز
در پیشِ چشمانم ببین ... سر بر سنان ... نارم شده
جُز بوریایی نیست تا ... پوش و کفن باشد خدا !
کربُ العظیمِ قرنها... بر دیده خونبارم شده
پاییزسانَم ، شرح ِ من ، از برگِ حیرانی بپرس
بادِ دبورِ ظُلمِ مَحض .. تکرارِ آزارم شده
لرزانم و "سوزان نَفَس" .. هر لحظه داغَم بیشتر
زین کوچِ دلبندان چنین ... اشکِ وداع کارم شده
خون است و خون و خون و خون .. تصویرِ این دشتِ جنون
این حس ِ زخم از بندِ کین ... هِندِ جگرخوارم شده
بعد از سه روز و شب عذاب ، برگشته ام پیشََت پدر
از شامِ مهمان کُش رها .. دوری ات اجبارم شده
بابای مظلومم حسین ! شاهِ قیامِ لاله ها
برخیز و دلداری م دِه .. باقلب پیکارم شده
بی تو دنیزِ احمر است ... دل در خروشِ آخر است
بر ساحلِ ناباوَری ... غم موجِ افکارم شده
از توست زین العابدین آرام و سجّاده نشین
بیتو حسین صحرای خار ، منزلگه و یارم شده
🌷حلول ماه محرّم گرامی باد 🌷
حزن آور و زیباست
اجرتان با امام حسین ع