جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر سید امین موسوی نژاد (شیفته)
آخرین اشعار ناب سید امین موسوی نژاد (شیفته)
|
-
زمین از زمان دلگیر گشته
خزان گرفته برگ های جوان را
صدای شیشه های واکسن به گوش می رسد
در رسانه ی خوبان
اگر
لحظه ای و تنها لحظه ای
صدای شیون مرگ بگذارد
عجب که برای کاسبان بحران
درمان پر سودتر است
و کالای جان انسان ها چه کم ارزش
وشاید بی ارزش
انسانیت در قاب نشسته
و عقیده هایی که در عقده ها رشد کردند
در سرزمین سپید من جولان می دهند
و خدا در دوردست ها نشسته و افسوس می خورد
آه ...
و اکثرهم جاهلون
و اکثرهم غافلون
و اکثر هم لا یتفکرون
|
|
نقدها و نظرات
|
درود استاد عزیز ممنون از بذل توجه شما | |
|
درود دوست شاعرم شعر بسیار زیبایی بود ممنون از دغدغه های زیبای شما ان شااله هر چه زودتر مردم افغانستان به شادی برسند و جهل و جهالت از دنیا رخت بربندد | |
|
درود استاد درفولی عزیز مانند همیشه لطف دارید | |
|
درود بانو سپاس از بذل توجه | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود