فدای عالمی که از خدا غافل نباشد
فدای حکومتی که مردم سالار باشد
فدای عمری که با عزت نفس باشد
فدای دینی که با قانون همراه نباشد
فدای قلبی که پاک وعادل باشد
فدای دلی که غمخوار دیگران باشد
فدای زبانی که شیرین باشد
فدای چشمی که از غم دیگران گریان باشد
فدای لبی که برای خدا خندان باشد
فدای نمازی که با ریا برگزار نشود
فدای عدالتی که پابرجا باشد
فدای غمی که پایان داشته باشد
فدای بامی که یک هوا باشد
فدای آسمانی که یک رنگ باشد
فدای آینده ای که روشن باشد
فدای دستی که بخشنده باشد
فدای گذشتی که در راه خد ا باشد
فدا ی دوستی که مانند پدر و مادر باشد
فدای اولادی که صالح باشد
فدای عشقی که پایدار باشد
فدای دنیایی که عاری از هر گونه ستم باشد
-------------------------------------------------------------------------------
لال شود زبانی که بدگو باشد
خراب شود خانه ای که با کفر همراه باشد
ویران شود خانه ی استبداد
بشکند قلم قاضی بی مروت
نفرین بر مردمان مردم آزار
لعنت بر شیاطین زمان عصر حاظر
نفرین بر مذهب فرا طبیعت
لعنت بر دین فروشان واهی
خاک بر دهان یاوه سرایان
لعنت بر کسانی که جهان را به نا امنی سوق میدهند
خانه ی وطن فروشان خراب شود
چشم بد گویان کور شود
لعنت بر حکمی که ناروا باشد
آفرین بر کسانی که خود را با پول آلوده نمیکنند
پایان ندارد..
متاسفانه دلنوشته های شما
رفته رفته از اجتماعی به سمت سیاسی
متمایل میشود
سایت وزین شعر ناب سیاسی ندارد