چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر مجید فتاحی ( ام اف )
آخرین اشعار ناب مجید فتاحی ( ام اف )
|
غصه خوردم
از بس نبودی
گریه میکردم
کجا پس بودی
تو کجا میخواستی
بری این دلمو شکستی
تو جا گذاشتی
تو که خودمو میخواستی
کیو دارم من اصلا
من عاشق تو هستم
کیو بیارم من اصلا
من با تو هستم
کیو دارم من اصلا
من عاشق تو هستم
کیو بیارم من اصلا
من با تو هستم
دیونه کردم خودمو
از بس عاشق هستم
بیا ببین زندگیم
ریخته بهم دروغم کجاست
پس ببین زندگیم
ته خطم دروغم کجاست
دل من عاشق تو بوده
هنوزم یاد تو بوده
ولی ببین بی وفایی از
بی وفایی تو بوده
کیو دارم من اصلا
من عاشق تو هستم
کیو بیارم من اصلا
من با تو هستم
کیو دارم من اصلا
من عاشق تو هستم
کیو بیارم من اصلا
من با تو هستم
دیونه کردم خودمو
از بس عاشق هستم
شعر و ترانه جدید ( کیو دارم ) از m.f
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.