جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر حمید ملک رییسی( بُندِهی)
آخرین اشعار ناب حمید ملک رییسی( بُندِهی)
|
(در هر نفس چون عشق دَمَد) زندگی اینَست جاریست ذکر به کُلّ تن, عاشق,اینچنینَست
ترسان بُوَد هر دَم زِ مقامات وازآن قرب زیرا که ابلیسِ تِلبیس به کمینَست
فردی که ز جان و دل بکوشد اندر طاعت گوید خدا کاین شخص مقبول آسمانها وزمینَست
بر هیچ ندهد یک نگاه جمال یار او را نه غمِ مِی وحورِبهشتِ برینَست
دانی کز بین همه خلایق, انسان ,با مَلَک یار وباخدای همنشینَست.
|
|
نقدها و نظرات
|
باسلام خدمت شما بزرگوار جناب فتاح عزیز ازاینکه وقت گذاشتید خواندید ممنونم شک ندارم که تمجید بزرگان ادب خود باعث طی نمودن پله های طرقی خواهد شد بقول شاعر:شوقم زیاده گشت بدیدار دوستان آنانکه جسم دور دل ما بنزدشان. سربلند باشید
| |
|
سلام بر استاد بزرگوار قطعا همراهی بزرگان باعث پیشرفت خواهد شد از حسن توجه تان سپاسگزارم سربلندباشید | |
|
باسلام جناب جم عزیز همراهی مُدبِّران خود فرصت بزرگیست که بایستی مغتنم شمرد پاینده باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنوشته زیبایی است