جمعه ۲ آذر
فنجان زندگی شعری از آرمان پرناک
از دفتر ☑ سپیدگاه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۴ تير ۱۴۰۰ ۱۸:۴۵ شماره ثبت ۱۰۰۲۳۳
بازدید : ۵۳۷ | نظرات : ۵۲
|
آخرین اشعار ناب آرمان پرناک
|
حرص نخور قندم!
فنجانِ زندگی،
قهوه تر از آنست که بخواهی
مزّه بپرانی !!
-آرمان پرناک
|