سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
  • روز شوراها
20 شوال 1445
    Sunday 28 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      يکشنبه ۹ ارديبهشت

      پست های وبلاگ

      شعرناب
      سخنی با دوستان ...
      ارسال شده توسط

      منوچهر مجاهدنیا

      در تاریخ : جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۳ ۱۱:۰۰
      موضوع: آزاد | تعداد بازدید : ۱۲۵۷ | نظرات : ۸۷

      دوستان و همراهان گرامی هر کسی مشکل و  اعتراضی دارد مستقیم بدون دخالت در پستها و مطالب دیگران! به  ارتباط با ما ایمیل بزند و مستقیم مشکل خودرا باز گو کند در غیر اینصورت پست و کامنت ها حذف خواهد گردید. اینجا محل یاری کشی و تصویه حساب و  حاشیه نیست. مدیریت سایت.
      درود بر دوستان خوب شعرناب . متاسفانه در یک هفته اخیر تنش هایی در سایت ایجاد شد که نباید می شد و خاطر خیلی عزیزان مکدر گردید . بنده این مطلب را فقط در راستای مطالب طنزی که اینجا منتشر می شود می گویم و لاغیر .
      طنز جزو لاینفک ادبیات ایران زمین است و هیچ کس هم نمی تواند منکر آن شود ، البته ممکن است کسی شخصا طنز را قبول نداشته باشد ولی این فقط یک عقیده شخصی است . در پاسخ به انگشت شمار عزیزانی که اعتراض دارند که طنز نباید در این سایت انتشار یابد و دلیل آن را هم می آورند که مثلا کل اعضای بعضی خانواده ها مطالب سایت را می خوانند که احتمالا کودکان و نوجوانان را هم شامل می شود و عقیده دارند که مطالب طنز و بعضی پست های دیگر و کارگاه ها برای کودکان بد آموزی دارد .
      جل الخالق !!!
       چه اجباری است مطلبی که برای کودکان و نو جوانان بد آموزی دارد  را اجازه دهید فرزندانتان هم بخوانند؟ مگر غیر از شخص کاربر کس دیگری هم می تواند وارد سایت شود؟ مگر اینکه رمز عبور را داشته باشد ! پس کودکان و نوجوانان خانواده نمی توانند به راحتی وارد سایت شوند ؟ سئوال این که فیلم های سینمایی سراسر خشونت و بد آموزی تلویزیون و ماهواره تان را چگونه در مقابل کودکان و نوجوانان کنترل می کنید ؟ ورود به تلویزیون که نیازی به کاربر بخصوصی ندارد و رمز عبور نمی خواهد ؟ آیا این فیلم ها را هم همه اعضا خانواده با هم می بینید ؟ وقتی نوجوان شما درمنزل تنهاست و کلید کنترل تلویزیون را فشار می دهد و هر برنامه ای را خواست از هر کانالی می بیند شما چگونه او را کنترل می کنید ؟ ما خودمان به فرزندانمان اجازه داده ایم که وارد حریم های خصوصی سایت های هنری و ادبی و غیره شوند .
      بنده این مطلب را قبل از انتشار طنز وروجک 7 منتشر کردم که هیچ حرف و حدیثی و بهانه ای مجددا اینجا مطرح نشود .
      عزیزان همانگونه که مدیریت سایت در پیام فوق متذکر شده اند لطف کنند و کلیه اعتراضات در مورد هر مطلب را با پیام خصوصی به  مدیریت منعکس نمایید .
      با توجه به این که پست های دوستان قبل از انتشار توسط مدیریت باز بینی می شود و سپس انتشار می یابد پس این تنها مدیریت است که تشخیص می دهد مطلب کاربران عزیز براساس ضوابط سایت می باشد یا خیر .
      موفق و شاد و سلامت و طناز باشید .خندانک
       

      ارسال پیام خصوصی اشتراک گذاری : | | | | |
      این پست با شماره ۴۶۵۰ در تاریخ جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۳ ۱۱:۰۰ در سایت شعر ناب ثبت گردید

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0