سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

بسم الله الرحمن الرحیم به سایت خودتان شعرناب خوش آمدید مدیر موسس سایت ادبی شعرناب فکری احمدی زاده(ملحق)

دوشنبه ۱۸ خرداد

پست های وبلاگ

شعرناب
پیر هرات
ارسال شده توسط

محسن گودرزی

در تاریخ : دوشنبه ۳ دی ۱۴۰۳ ۰۳:۵۰
موضوع: آزاد | تعداد بازدید : ۱۶۸ | نظرات : ۲

الهی مرکب وا ایستاد و قدم بفرسود،همراهان برفتند و این بیچاره را جز حیرت نیفزود.الهی اگر کسی تو را به جستن یافت من تورا بگریختن یافتم،اگر کسی تو را به ذکر کردن یافت من تو را بخود فراموش کردن یافتم،اگر کسی ترابطلب یافت من خود طلب از تو یافتم.
خدایا وسیله به توهم تویی ،اول تو بودی و آخر، هم تویی.
تا در ره عشق او مجرد نشوی 
هرگز ز خود خویش بیخود نشوی 
دنیا همه بند تو است بر درگه او 
در بند قبول باش تا رد نشوی.
 

ارسال پیام خصوصی اشتراک گذاری : | | | | |
این پست با شماره ۱۵۳۱۹ در تاریخ دوشنبه ۳ دی ۱۴۰۳ ۰۳:۵۰ در سایت شعر ناب ثبت گردید
نقدها و نظرات
محمد باقر انصاری دزفولی
سه شنبه ۴ دی ۱۴۰۳ ۱۸:۲۹
هزاران درودتان باد
خندانک خندانک خندانک خندانک
محسن گودرزی
سه شنبه ۴ دی ۱۴۰۳ ۱۹:۵۴
سلام بر شما استاد بزرگوار
سپاس از شما جناب دزفولی.
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.



ارسال پیام خصوصی

نقد و آموزش

نظرات

کاربران اشتراک دار

محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک

مشاعره

رحیم فخوری

رنگ رخسار زنان سپیدتراز کفن مرگ چشمهای ترسازشیشه پنجره دنبال راه گریز می گردد بچه نیز این آتش بازی را دوست ندارنددیوارها بدنبال عصای زیر بغل آدم بزرگها دهانشان می جنبد نه برای خوردن ذ کر ودعا تنها پناه ادمهای بی دفاعبله امشب تبریزیان لحظه های پر اضطراب شب را به حرام چشمان بیدارشان می کنند ودرنفرین بازیگران سریال جنگ نفت
طاهره حسین زاده (کوهواره)

دوباره جنگ دوباره حضور بمب اتم ااا دوباره آینه های شکسته ی مردم ااا پدافند تبریز و صداهای انفجار
محمد حسنی

در آن هنگام که گدایی می میرد هیچ ستاره ی دنباله داری نیست ولی در مرگ شاهزاده گان تمامی آسمانها نور افشانی می کنند
بهروز چارقدچی (مجنون)

ای بابا یه پاکت سیگار نهایت دویست تومان اااا لیکن نفس دزدی کار خوبی نیست اااا از بنده در روز روشن پی ام گمشد
شاهزاده خانوم

می شود چشمش پر از اشک و به خویش می دهد امید دیدار مرا ااا من به اشکش خیره از این سوی و باز ااا دزد مسکین برده سیگار مرا
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
0