سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

بسم الله الرحمن الرحیم به سایت خودتان شعرناب خوش آمدید مدیر موسس سایت ادبی شعرناب فکری احمدی زاده(ملحق)

يکشنبه ۲۴ خرداد

پست های وبلاگ

شعرناب
با یک اشتباه پدر و مادرشان را تا پای مرگ بردند
ارسال شده توسط

علی مزینانی عسکری

در تاریخ : جمعه ۸ اسفند ۱۳۹۹ ۱۲:۲۳
موضوع: آزاد | تعداد بازدید : ۱۲۸۷ | نظرات : ۱

✍️وقتی فهمیدند کرونا شوخی بردار نیست که هم خودشان گرفتند هم با رفتن پیش پدر و مادر پیرشان آنها را تا یک قدمی مرگ  کشاندند.
خانم جوان با گریه و التماس مقابل بیمارستان که اغلب مراجعه کنندگان را متأثر کرده بود از خداوند درخواست می کرد که اشتباهش را ببخشد و مادر را که در بخش مراقبت های ویڑه بستری شده به او برگرداند.
دکترها به او گفتند که: « دعا کنید چون سطح هوشیاری بیمار پایینه و اکسیڑن خونش خیلی افت کرده» و او معنای این دعا کردن را خیلی خوب می دانست که وقتی یک نفر در آی سی یو یا سی سی یو بستری می شود و دکترها می گویند برایش دعا کنید یعنی قطع امید کردن.
خدا خواست و پدرشان که از وضعیت جسمانی خوبی برخوردار بود حالش بهتر شد اما نفس های سخت مادر که هم دیابت دارد و هم ریه هایش مشکل دار یک هفته روی تخت بیمارستان بی هوش با مرگ دست و پنجه نرم می کرد.
سیر انتقال این ویروس به زندگی آن ها ابتدا از شوهرش شروع شده و پس از یک روز سخت کاری به خانه آمد و پس از مدت کوتاهی به بیمارستان مراجعه کردند و ابتلای هردو تأیید شد. دکتر با تجویز دارو و توصیه قرنطینه خانگی دو هفته ای آنها را روانه ی خانه کرد.
با گذشت دوهفته بدون هرگونه تست و آزمایش مجدد به خیال اینکه خوب شده اند بار سفر بستند و راهی روستا شدند به شب نرسید پدر احساس تب و بدن درد کرده و نیمه شب مادر نیز حالش بد شد. جای تأمل نبود سریع به اورڑانس شهرستان خبر دادند و آن دو را به بیمارستان منتقل کردند....
این زوج جوان مانند مارگزیده هایی که از هر ریسمان سیاه و سفیدی می ترسند حالا به هرکسی که قصد مسافرت و دیدن عزیزان خود را  دارند توصیه می کنند:«اگر پدر و مادرتان را دوست دارید مواظب گلهای زندگی خود باشید و با توجه به شرایط سخت کرونایی و اینکه معلوم نیست چه کسی ناقل است فعلا صبر کنید و قید چند روز رفتن به ولایت را بزنید به خداما خیلی خیلی خوشبین بودیم و این ویروس را دست کم گرفتیم و نزدیک بود تا ابد شرمنده دوست و دشمن باشیم»...

ارسال پیام خصوصی اشتراک گذاری : | | | | |
این پست با شماره ۱۱۰۱۳ در تاریخ جمعه ۸ اسفند ۱۳۹۹ ۱۲:۲۳ در سایت شعر ناب ثبت گردید
۲ شاعر این مطلب را خوانده اند

آرزو نامداری

،

علی مزینانی عسکری

نقدها و نظرات
آرزو نامداری
جمعه ۸ اسفند ۱۳۹۹ ۱۵:۱۰
سلام بزرگوار
بسیار خواندنی و حقیقتی تلخ از کرونا امیدوارم همه رعایت کنند تا این ویروس ریشه کن بشه به امید آنروز . سرافراز باشید خندانک خندانک خندانک
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.



ارسال پیام خصوصی

نقد و آموزش

نظرات

کاربران اشتراک دار

محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک

مشاعره

کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
0