صفحه رسمی شاعر مریم گمار
|
مریم گمار
|
تاریخ تولد: | پنجشنبه ۲۶ تير ۱۳۵۹ |
برج تولد: | |
گروه: | شاعران سپید |
جنسیت: | زن |
تاریخ عضویت: | پنجشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۸ | شغل: | بدون اطلاعات |
محل سکونت: | کرمانشاه |
علاقه مندی ها: | ادبیات و نقد شعر |
امتیاز : | ۳۱۰ |
تا کنون 122 کاربر 394 مرتبه در مجموع از این پروفایل دیدن کرده اند. |
درباره من: فعال ادبی، دارای یک کتاب مستقل و گرد آورنده ی دو کتاب شعر سپید
|
|
|
|
اشعار ارسال شده
|
|
ای صدای سبز!
چطور دست بردارم از تو؟
که آفتاب ،گنجشک می چیند از شانه هات
و زمین می رقصد در انعکاس ...
|
|
ثبت شده با شماره ۱۲۵۱۸۰ در تاریخ يکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ ۱۹:۱۹
نظرات: ۸
|
|
افتادهِ از دهان استعاره ...
|
|
ثبت شده با شماره ۱۲۴۵۱۰ در تاریخ پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ ۰۰:۳۱
نظرات: ۱۱
|
|
بگو لبخندت چند وجهی ست که
امان از آفتاب بریده
مریم_گمار
...
|
|
ثبت شده با شماره ۱۲۲۸۸۴ در تاریخ پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ ۰۰:۰۴
نظرات: ۸
|
|
نقد و تحلیلی از مریم گمار بر شعر مرضیه رشید پور(کیمیا) ...
|
|
ثبت شده با شماره ۱۲۲۶۸۷ در تاریخ چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ ۲۳:۰۶
نظرات: ۱
|
|
ای درنای آبی
بگو چگونه بنشانم کلمات روشن را
بر سطرهای زخمی
که بغض این خیابان تمام نمیشود ...
|
|
ثبت شده با شماره ۱۲۲۳۶۸ در تاریخ يکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ ۲۳:۲۲
نظرات: ۱۶
مجموع ۳۶ پست فعال در ۸ صفحه |
مطالب ارسالی در وبلاگ شاعر مریم گمار
|
|
رضا حدادیان شاعری که در مدرنیسم قدم می زند تحلیلی بر غزلی از رضاحدادیان منتقد و نویسنده ؛ مریم_گمار شبیه دسته گُلی بر مزارِ من دیگر گرفته دست به زانو ، بهارِ من دیگر وَ
|
|
|
|
تحلیل قسمتی از یک شعر جناب #شمس_لنگرودی تحلیلگر و منتقد #مریم_گمار (تمامی روز ها یک روزند تکهتکه میان شبی بی پایان ) شمس لنگرودی ( تما
|
|
|
|
“ملاقات” بارانی که روزها بالای شهر ایستاده بود عاقبت بارید تو بعدِ سال ها به خانه ام می آمدی… تکلیفِ رنگ موهات در چشم هام روشن نبود تکلیفِ مهربانی
|
|
پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۲۲
نظرات: ۰
|
|
پست_مدرنیسم وتفاوت هایش با مدرنیسم در ادبیات" نویسنده مریم_گمار پست مدرنیسم ابتدا در سال ۱۹۷۰ در کارهای معماری دیده شد اما امروز در فرهنگ و هنر، ادبیات ،
|
|
شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ ۰۴:۱۸
نظرات: ۱۰
|
|
تحلیل غزلی از رضا حدادیان با رویکردی به( منطق مکالمه باختین ) #منتقد ؛مریم گمار این غزل را میتوان نمونه ای بر جسته از اندیشه های فکری و مرکزی باختین دانست یعنی معنا در مکالمه ایجاد میش
|
|
دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ ۰۳:۰۵
نظرات: ۰
مجموع ۶ پست فعال در ۲ صفحه |