صفحه رسمی شاعر مریم گمار
|
مریم گمار
|
تاریخ تولد: | پنجشنبه ۲۶ تير ۱۳۵۹ |
برج تولد: | |
گروه: | شاعران سپید |
جنسیت: | زن |
تاریخ عضویت: | پنجشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۸ | شغل: | بدون اطلاعات |
محل سکونت: | کرمانشاه |
علاقه مندی ها: | ادبیات و نقد شعر |
امتیاز : | ۳۱۰ |
تا کنون 122 کاربر 394 مرتبه در مجموع از این پروفایل دیدن کرده اند. |
درباره من: فعال ادبی، دارای یک کتاب مستقل و گرد آورنده ی دو کتاب شعر سپید
|
|
|
|
اشعار ارسال شده
|
|
باد شاهد من است
برای رسیدن به تو
جاده هارا پاک کرده ام
مریم_گمار ...
|
|
ثبت شده با شماره ۹۷۸۷۶ در تاریخ يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ ۱۴:۰۱
نظرات: ۸
|
|
روبرویم نشسته ای
اما چه سود
دیگر میانِ حوصلهِ ابرها
بارشِ بارانت
نمی گنجد
روبرویم نشسته ای ...
|
|
ثبت شده با شماره ۸۴۳۳۶ در تاریخ دوشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۰۳:۵۸
نظرات: ۲۶
|
|
روزی که بیای،
جشنی از بوسه راه می اندازم، ...
|
|
ثبت شده با شماره ۸۲۶۶۴ در تاریخ يکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ ۱۲:۴۹
نظرات: ۳۶
|
|
«بوی بهار می شنوم !!
پیکِ بهار ،،به خزانِ دل خوش آمدی»
مریم_گمار ...
|
|
ثبت شده با شماره ۸۲۴۹۶ در تاریخ چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ ۰۲:۲۲
نظرات: ۳۶
|
|
فتح کرده ای مرا به زیبایی رنگین کمان ...
|
|
ثبت شده با شماره ۸۲۳۴۵ در تاریخ شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ ۱۳:۲۵
نظرات: ۴۰
مجموع ۳۶ پست فعال در ۸ صفحه |
مطالب ارسالی در وبلاگ شاعر مریم گمار
|
|
رضا حدادیان شاعری که در مدرنیسم قدم می زند تحلیلی بر غزلی از رضاحدادیان منتقد و نویسنده ؛ مریم_گمار شبیه دسته گُلی بر مزارِ من دیگر گرفته دست به زانو ، بهارِ من دیگر وَ
|
|
|
|
تحلیل قسمتی از یک شعر جناب #شمس_لنگرودی تحلیلگر و منتقد #مریم_گمار (تمامی روز ها یک روزند تکهتکه میان شبی بی پایان ) شمس لنگرودی ( تما
|
|
|
|
“ملاقات” بارانی که روزها بالای شهر ایستاده بود عاقبت بارید تو بعدِ سال ها به خانه ام می آمدی… تکلیفِ رنگ موهات در چشم هام روشن نبود تکلیفِ مهربانی
|
|
پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۲۲
نظرات: ۰
|
|
پست_مدرنیسم وتفاوت هایش با مدرنیسم در ادبیات" نویسنده مریم_گمار پست مدرنیسم ابتدا در سال ۱۹۷۰ در کارهای معماری دیده شد اما امروز در فرهنگ و هنر، ادبیات ،
|
|
شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ ۰۴:۱۸
نظرات: ۱۰
|
|
تحلیل غزلی از رضا حدادیان با رویکردی به( منطق مکالمه باختین ) #منتقد ؛مریم گمار این غزل را میتوان نمونه ای بر جسته از اندیشه های فکری و مرکزی باختین دانست یعنی معنا در مکالمه ایجاد میش
|
|
دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ ۰۳:۰۵
نظرات: ۰
مجموع ۶ پست فعال در ۲ صفحه |