منو به هر سویی کشوندی به دنبالت دویدم
وعده بیهوده دادی با تو به هیچی نرسیدم
تو شاد بودی ولی من غمگین ترین بودم
تو اول صف بودی اما من آخرین بودم
شاه تویی فقیر منم شاد تویی دلگیر منم
خنده تویی گریه منم ایستاده تویی تکیه منم
ای دل فریبم دادی کشان کشانم بردی
یک روز مثل من تو غصه نخوردی
ای دل تو چقدر بی خبر بودی از حال من ای دل
وای بر تو ای دل خبر نداشتی از روز وسال من ای دل
هرگز نرسوندی ما را به مراد ای دل
ما را تو فرستادی به دنبال سراب ای دل
فریب روزگار خوردی ما را فریب دادی
هرگز تو نکردی زحال ما یادی ای دل
پر درد و رنج بودم ولی تو با روزگار خوش بودی
یه امیدی اگر داشتم ای دل اون هم تو ربودی
بیچاره من بودم آواره من بودم آواره من بودم
عاشقا اگه ستاره ای داشتن بی ستاره من بودم
هر جا که غمی بود دل ما را تو کشوندی
همه روز و شب هامون یکی یکی سوزوندی
یه قطره امیدی از تو برام نمونده
همه بود و نبودمو این دل سوزونده
ترانه زیبایی است