شنبه ۳ آذر
دخترم ! شعری از محمد صادق جلیلی موحدی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ ۱۳:۳۹ شماره ثبت ۹۹۸۰۸
بازدید : ۱۹۳ | نظرات : ۱۸
|
دفاتر شعر محمد صادق جلیلی موحدی
آخرین اشعار ناب محمد صادق جلیلی موحدی
|
دخترم ! زیبــــــاترین افســــــانه ای
خانــــه دل را تو صاحبخـــــــانه ای
دختـــــــرم ! زیباترین راز خـــــــــــدا!
پیش چشمـــانم شهین دُردانه ای
گر بگویم گــُل تو را ، انصاف نیست
هـم گلـــــی زیبــــا و هـم گلـخــــــانــه ای
بهـرِ دردم بـهتـــریــن دارو تــویــی
نزد شمـعـم جانفشـان پروانه ای
گهــگهــی هــــم بهــــر بابا می زنـی
سرکش از جان نعره مستانه ای
نازکــَـم نازت ز اعــــــلی نازهاست
زان خریــــــدارم به هر نقدانه ای
بهر هر عضوی ز خانه ، مهـــربان!
محــــرم اســــــــراری و پشتوانه ای
دختـــــــری و همســـــری و مـــادری!
خواهـــــــری و برترین جــــانانه ای
این شعر را بمناسبت روز دختر ، تقدیم همسر مهربانم می نمایم .
|
نقدها و نظرات
|
درود بر استاد بزرگوار از مهر شما سپاسگزارم تندرست و شادکام باشید | |
|
درود بر شما جناب استاد از مهر شما سپاسگزارم | |
|
درود بر شما عزیز شاعر و ارجمند از محبت شما سپاسگزارم
| |
|
درود بر بانوی ارجمند و شاعر از محبت شما سپاسگزارهستیم شاد و سلامت باشید | |
|
سلام بر بانوی ارجمندوشاعر از پیام پر مهرتان، من و همسرم سپاسگزاریم شاد و تندرست و پیروز باشید | |
|
درود بر آقای شهنی بزرگوار از لطف شما سپاسگزارم
| |
|
سلام جناب رضوی از محبت شما سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
تقدیمی بسیار زیبایی است
مبارک همسر گرامی باشد