شنبه ۲۶ آبان
|
دفاتر شعر سید محمد علی سهیلی (سهیل)
آخرین اشعار ناب سید محمد علی سهیلی (سهیل)
|
ناباورانه چون شبه رفتی ز پیشم
بی تو اسیری بسته پر صیاد خویشم
جان را بهمراهت فرستادم به هر جا
سرگشته ی در کوی بی برگی درویشم
دل را ربودی با خودت همراه بردی
هر دم زدی از رفتنت رندانه نیشم
در سوی چشمت وقت رفتن حالتی بود
پر می کشم سوی تو بی پر هست کیشم
دل را فدای رفتنت کردم چو مجنون
سرگشته و حیران و بی تاب و پریشم
بر بال چشمت موج میزد رازداری
افتاده ی از پا، مپرس از حال ریشم
|
نقدها و نظرات
|
درود تان باد بزرگوار پاینده باشید و پیروز | |
|
سپاس فراوان از محبت شما | |
|
سپاس فراوان از نگاه پر مهرتان مانا باشید عزیز | |
|
سلام و درود بر شما دوست عزیز | |
|
سپاس فراوان از نگاه مهربان تان برقرار باشید عزیز دل | |
|
درود تان باد عزیز دل سلامت و شاد باشید | |
|
سپاسگزارم مهربان پایدار و سربلند باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
با آرزوی بهترینها برای شما استاد غزلسرا