چهارشنبه ۱۶ آبان
از گاهی....تاگاه... شعری از سینا جوادپور (سهند)
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ ۱۹:۴۷ شماره ثبت ۹۹۵۵۹
بازدید : ۲۹۴ | نظرات : ۱۵
|
دفاتر شعر سینا جوادپور (سهند)
آخرین اشعار ناب سینا جوادپور (سهند)
|
گاهی کاری در توان جسم آدمی نیست
گاه همان، در توان ذات آدمی است
گاهی زبان به مثل شمشیر و
گاه همان، خود غلافی است
گاهی سخنی، تلخ سازد دل آدمی
گاه همان شیرینی بخش روح هر آدمی
گاهی رُز نشان از خس است
گاه همان سمبل عشق
گاهی قلبی ننگین و
گاه همان ظهور نبوت
گاهی عقل حاکم است و دل چاکر
گاه دل حاکم و عقل خادم
گاهی من عاشقم و تو معشوق
گاه! نه، باز من عاشقم و تو معشوق
شاملو گفت :
برای چه او به قدر من شوق و نیاز عاشقانه نداشت؟
برای آنکه، او "معشوق " است، نه " عاشق"
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود
در وصف معشوق گرامی