چهارشنبه ۲۳ آبان
|
دفاتر شعر سیده فرزانه رضوانی نژاد
آخرین اشعار ناب سیده فرزانه رضوانی نژاد
|
«شعور شعر»
لطف ها اندر کلامم ریختی
شعر را با جان من آمیختی
با شعور شعر کردی شاعرم
بر لبانم شکرِ خود آویختی
«باب توسّل»
لب دريا و آغازِ تغزّل
به دستان تو كردم من توكّل
مكن هرگز جدا از دامنِ خود
سرِ ما را، تو اي بابِ توسّل
دمي ما را به درگاهت اَمان ده
به ما هم راهِ عشقت را نشان ده
بنوشان از ميِ وصلت به كامم
مرا توفيقِ فيضِ بيكران ده
تو گفتي راهِ عشقت بازِ باز است
زبانِ عشقِ ما راز و نياز است
نيازِ من شده از حد فزونتر
خدايا كِي زمانِ آن نماز است
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام از نظر راهگشایتان سپاسگزارم | |
|
سلام علیکم خیلی ممنون | |
|
سلام عزیزم سپاس از نظر امید افزایتان | |
|
سلام علیکم از لطفتان متشکرم عزیزم | |
|
سلام مهربان لطف فرمودید | |
|
سلام علیکم بسیار متشکرم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بجز اولی
بقیه دوبیتی های بسیار زیبا و دلنشین بود ند