دوشنبه ۵ آذر
هر روز بدتر می شود... شعری از ساقي
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۲ ۱۰:۱۲ شماره ثبت ۹۸۲۸
بازدید : ۸۵۴ | نظرات : ۴
|
|
ناله های ما دو تا هر روز بدتر می شود...
چون که زخم قلب ما هر روز بدتر می شود!
چون نمی بینی مرا حال تو بدتر،حال من...
چون نمی بینم تو را هر روز بدتر می شود!
ما به هم وابسته ایم و اینکه خیلی وقت هست
حال من،حال شما هر روز بدتر می شود
مادرم می پرسداز چه،از چه بی تابی؟هم از...
اینکه حال تو چرا هر روز بدتر می شود؟
گاه می گویم که من بی تاب چیزی نیستم!
گاه می گویم کجا هر روز بدتر می شود؟
می رود...آرام می گریم که حالم با همین
گریه های بی صدا هر روز بدتر می شود!
غصّه می بارد به قلبم بی تو هنگام غروب...
حال من این وقت ها هر روز بدتر می شود...!
دکتر و دارو...نه،اصلاً بی تو حالم خوب نیست
دردهایم با دوا هر روز بدتر می شود...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.