سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    پیشِ تو ماه آسمان زنده به گور می شود

    شعری از

    سید راشد سید زاده

    از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۱۷:۴۶ شماره ثبت ۹۸۲۷۳
      بازدید : ۱۴۴   |    نظرات : ۶

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر سید راشد سید زاده

    شب به نگاهِ چشم تو غرقِ به نور می شود
    پیشِ تو ماهِ آسمان زنده به گور می شود
     
    سمتِ سپاهِ عشق تو گشته روانه قلبِ من
    دل به حضورِ عشقِ تو پُر ز غرور می شود
     
    خنده که می زنی تنم شعله دود می کشد
    واژه به واژه در دلم عاطفه جور می شود
     
    وقتِ سخن ز هر لبت غنچه شکوفه می دهد
    شاپَرک از صدای تو، غرقِ سُرور می شود 
     
    آتشِ قلبِ سرکشم بی تو زبانه می کشد
    نبضِ غزل به کامِ تو رام و صبور می شود
     
    طُعمه چشمِ نرگست شعبده بازی می کند
    ماهی ِ  بِرکه با تپش راهی ِ تور می شود
     
    دامنِ سبزِ مهرِ تو گر برود درون دل
    باغِ پُر از شکوهِ عشق شهرِ کُزور می شود
    ۲
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    پنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۱۲:۱۷
    درود بزرگوار
    بسیار زیبا و خوش آهنگ بود
    موفق باشید خندانک
    سید راشد سید زاده
    سید راشد سید زاده
    پنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۱۳:۵۵
    سپاس شاعر شعرهای ناب. سبز باشید. خندانک
    ارسال پاسخ
    طوبی آهنگران
    پنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۰۹:۲۷
    سلام بر شما بزرگوار
    احسنت بر قلم توانای شما
    سید راشد سید زاده
    پنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۱۳:۵۳
    با درود شاعر جان. منت وار خندانک خندانک
    مجتبی شهنی
    پنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۲۰:۴۰
    بسیار زییا خندانک خندانک خندانک
    سید راشد سید زاده
    چهارشنبه ۳۰ تير ۱۴۰۰ ۱۵:۳۷
    سپاس از مهر شما گرانقدر .
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0