پنجشنبه ۱ آذر
حول احسنت حال را دیدم شعری از موسی عباسی مقدم
از دفتر نوا ونما نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۱۱:۴۱ شماره ثبت ۹۸۲۱۷
بازدید : ۱۶۱ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر موسی عباسی مقدم
آخرین اشعار ناب موسی عباسی مقدم
|
شرق وغرب شمال را دیدم
حول احسنت حال را دیدم
صبح در خواب از لب سرخت
سیب وآلوی کال را دیدم
از صفر حرف خوب دندان گیر
از نقی یک زلال را دیدم
از بهشتی درخت شاتوت
خانه های جلال را دیدم
در خیابان 15خرداد
اخم تقویم سال را دیدم
تاب خوردم به دور جمهوری
که همین شعر لال را دیدم
گفت این شعر زشت از من بود
صبح وقتی کمال را دیدم
پا نویس*
بهشتی -جلال -15خرداد وجمهوری -از محله ها وخیابانهای شهر ماچناران هستند
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار هم زیبا بود