جمعه ۲ آذر
هر گونه هلالی هلال رمضان نیست شعری از اله یار خادمیان(صادق)
از دفتر یاس نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۱۶:۰۵ شماره ثبت ۹۸۰۹۷
بازدید : ۳۰۶ | نظرات : ۳۵
|
دفاتر شعر اله یار خادمیان(صادق)
آخرین اشعار ناب اله یار خادمیان(صادق)
|
بر خیز بیا رحمت و رویش همگانیست
هر سفره و بزمی که برایِ همگان نیست
امروز بیا تا به تجارت ببری سود
حراجِ کریمانه گران است وگران نیست
دروازه ی دولت شده بر رویِ همه باز
جزآنکه ازاین سودو زیان در جریان نیست
شهر است پر از زمزمه ی لا یتناهی
تنها به دل مرده فروغ هیجان نیست
بر خیز سرودی بسرا تا به سر آیی
تفکیک میانِ غزلِ پیر و جوان نیست
آیینه اگر از تب و تابندگی افتاد ؟
رویش جهتِ تابشِ خورشیدزمان نیست
تا هست فضا باز ، بپر مرغ مهاجر
هر فصل وفضایی که مجال طیران نیست
گاهی نخ مویی بشود شکل هلالی
هر گونه هلالی که هلالِ رمضان نیست
|
نقدها و نظرات
|
متشکرم بزرگوار | |
|
سپالسگزارم زنده باشی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
در وصف مهمانی رب جلیل
رمضان
التماس دعای فراوان دارم