دوشنبه ۵ آذر
رهایم کن شعری از محمد پناهی
از دفتر می نویسم از دل نوع شعر قطعه
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ ۱۲:۴۲ شماره ثبت ۹۷۸۷۴
بازدید : ۲۲۱ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب محمد پناهی
|
پُر از آه و پُر از دردم
پُر از اندوه بی پایان
هزار درد نهان دارم
من از بی مهری یاران
کسی اما چه می داند
به ظاهر شادم و خندان
ولی در سینه می نالد
دلم افسرده در زندان
هوای عاشقی ابریست
ببار دیگر تو ای باران
وفاداری چرا گُم گشت
در این بد عهدی دوران
خداوندا رهایم کن
رها از حیله ی رِندان
که بَس دیدم به چشمانم
جهانی پُر زِ نااهلان
|
نقدها و نظرات
|
با سلام از اینکه میزبان حضور گرانبهایتان شدم مسرورم و بسیار سپاسگزارم از نگاه و نظر پرمهرتان برقرارباشید در پناه پروردگار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
قلمتان نویسا
هزاران درود
موفق باشید