سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
    27 شوال 1445
      Sunday 5 May 2024
      • روز جهاني ماما
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      يکشنبه ۱۶ ارديبهشت

      عصر سکوت

      شعری از

      عبدالله خسروی (پسر زاگرس)

      از دفتر اینجا چراغی روشن است نوع شعر

      ارسال شده در تاریخ جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۱ ۰۰:۳۱ شماره ثبت ۹۷۸۱
        بازدید : ۷۶۷   |    نظرات : ۱۴

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر عبدالله خسروی (پسر زاگرس)
      آخرین اشعار ناب عبدالله خسروی (پسر زاگرس)

      روحم آزرده میشود

      وقتی به  این عصر سکوت فکر میکنم 

      عصر تولید وسوسه ها ورنج های بشری

      وفریادهای ممتد است...

      بوی دروغ میاید

      بوی اشکهای پنهانی میاید...

      دیروز دغدغه دارد وفردا هراس

      را بدنبال دارد

      بغض های بیصدا در خود هزاران درد دارند..

      مرد بودن سخت ترین کار دنیاست آنجا

      که صدای رنج ها را میشنوی..

      عمیق ترین درد زندگی مردن نیست بلکه

      بیهوده زیستن است...

      زندگی به ارزش انسانها بستگی دارد آنجا

      که انسانی برای درد مردم اشک بریزد

      زندگی به رنج کشیدنش می ارزد...

      روزی صدایم را خواهی شنید

      این حرفا آیه های امروزی است...

      عصر بیرحمی است وپر از سکوت های مرموز

      بترس

      بوی علفهای هرز میاید..
      پسر زاگرس
      ۰
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0