شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر بهروز ابراهیمیان
آخرین اشعار ناب بهروز ابراهیمیان
|
کسی ازمن پرسید
جانِ من ،عمرچسان میگذرد؟
گفتمش عمرچنین میگذرد
همچوآبیست روان
همچوخوابیست گران
نرم وآرام ولطیف آن چنان میگذرد
که عقب گَردی نیست
هفته هامیگذرند ماههامی آیند
سالهاتُندوشتابان وعَجول
همچواسبی سرکِش بی مُحابا وُ اَمان میگذرند
وفقط خاطره هامی مانند...
وفقط خاطره هامی مانند.......
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم ازلطف ومحبت شماشاعرگرانقدربانوطاهره حسین زاده | |
|
سپاسگزارم ازلطف ومحبت شماشاعرگرانقدربانوطاهره حسین زاده | |
|
سپاسگزارم ازلطف ومحبت شماشاعرگرانقدربانوطاهره حسین زاده | |
|
سپاسگزارم ازلطف ومحبت شماشاعرگرانقدربانوطاهره حسین زاده | |
|
سپاسگزارم ازلطف ومحبت شماشاعرگرانقدربانوطاهره حسین زاده | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و خوش آهنگ بود
دستمریزاد