جمعه ۲ آذر
اینجا چراغی روشن است شعری از عبدالله خسروی (پسر زاگرس)
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۱ ۲۱:۲۷ شماره ثبت ۹۷۵۷
بازدید : ۴۳۳۰ | نظرات : ۵
|
دفاتر شعر عبدالله خسروی (پسر زاگرس)
آخرین اشعار ناب عبدالله خسروی (پسر زاگرس)
|
راز دلت را میدانم
گمشده ات را نگفته از نگاه خسته ات
میخوانم
بدنبال خوشبختی میگردی ...
سکوتت را میشکنم
اینجا چراغی روشن است..
دلم یک دروغ شیرین میخواهد تا
از این حقیقت های تلخ رهایی یابد...
خسته ام از واژه های بارانی و
روزهای سیاهی که برنده هستند و
کند میگذرند...
حقیقت های تلخ هستند که واژه ها
را بارانی میکنند و این ادبیات را کسانی
می فهمند که دلی زخم خورده و
روحی رنج کشیده دارند ...
گاهی تا بی نهایت سکوت میکنیم و
من عادت کرده ام در خواب هایم
کابوس سکوت ببینم ...
با آنکه زندگی همیشه جاریست و
پر از خوشبختی های گمشده است
من به خیالم میزند
خوشبختی میان مردمان این روزگار
عریان شده است و آبرویش بر
باد رفته است...
پسر زاگرس
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.