شیرین تر از آنی،که شکر ناز بفروشد
در پیش رخت،مه ز ادب روی بپوشد
گل از سر شوق ،جامه خود را بدریده
عقل از سر هرعاقل و فرزانه پریده
هرجا که روی،عطر حضورت شده پیدا
مطرب به طرب آمده،ساقی شده شیدا
هاتف زحضورت،همه جا ولوله سرداد
در رقص شده،یاسمن و سوسن و شمشاد
از کوی تو آید،نفس صبح بهاری
در چهچه آمد،بلبل و سار و قناری
ساقی در میخانه،گشودست چه دلشاد
از کهنه شرابش،رایگان بر همه میداد
اندر قدمت،در همه جا دود سپند است
تکبیر سر مأذنه ،هر روز بلند است
پرچم عدالت،شود هر نقطه فراگیر
خاموش شده،زوزه گرگ،ناله شبگیر
آنان که خدا را به پشیزی بفروشند
چون موش خریدند به سوراخ،خموشند
باز آ،که جهان را همه بیداد گرفته
هر زمزمه دیگر،رنگ فریاد گرفته
اوضاع جهان در کف چند زنگی مست است
با بار دگر،به خانه کعبه نشسته است
دیگر انتظار عاشقانت،طاق گشته
دلها بهر دیدار تو، مشتاق گشته
باز آ و شکن یک یک بتهای زمانه
ای تیر غمت را دل عشاق نشانه
فرا رسیدن نیمه شعبان، سالروز ولادت با سعادت منجی عالم بشریت، صاحب عصر و زمان، بقیةا... اعظم، حضرت حجة بن حسن (عج) را بر حضرتعالی و تمامی شیعیان جهان تبریک عرض مینماییم