پنجشنبه ۸ آذر
برو بمیر۲ شعری از منوچهربابایی
از دفتر دفتر تنهایی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ ۱۳:۴۹ شماره ثبت ۹۶۷۱۱
بازدید : ۳۳۷ | نظرات : ۰
|
آخرین اشعار ناب منوچهربابایی
|
.
هیچ وقت پای دلت
بند دلم نبود
همیشه دو دل داشتی
و چمدانی در دست
وکفشی به پا
به خودم که آمدم
زودتر از آبرویم
رفته بودی
|