دوشنبه ۵ آذر
|
دفاتر شعر شبنم سلیمی فرد(شاعرشب)
آخرین اشعار ناب شبنم سلیمی فرد(شاعرشب)
|
دچار✍
به تصویر خودم در آینه
خیره میشوم
این من جدید را نمیشناسم
حتی چشمانم
گویی که از دریچه ی چشمان من
تصویر دیگری که تویی
لبخند میزند
مگر میشود
آنِ کسی باشی وندانی
اصلا
مگر میشود آنقدر دچار بود
تعارفرا کنار بگذاریم
این جهان یک عشق
یک آغوش
یک بوسه
ویک شعر
بدهکار مان است!
#شاعرشب
#شبنم_سلیمی_فرد
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود فروان برشما هم این عید سعید مبارک شاعر گرانقدرو بزرگوارماناباشید🙏🏻🙏🏻🙏🏻 | |
|
نگاهتان عالیست به مهر خواندید سپاس🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻 | |
|
سلام و درود .سپاس فراوان جناب کیمیائی سبز باشید ومانا🙏🏻🙏🏻 | |
|
درودو سپاس از لطفتون برشماهم مبارک سبزو مانا باشید🙏🏻🙏🏻
| |
|
سلام و درود مهربانو جان به مهر خواندید⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘ | |
|
درود فروان جناب فتحی عالی نگاهید به مهر خواندید🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻 | |
|
درود برشما سبز و مانا باشید🙏🏻🙏🏻🙏🏻 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
🎉دل رمیده ما را انیس و مونس شد
🎉نگار من که به مکتب نرفت و خط ننوشت
🎉به غمزه مسئلهآموز صد مدرس شد
🎊سالروز بعثت سراسر سعادت حضرت ختمی مرتبت پیامبر اکرم (ص) مبارک باد