جمعه ۲ آذر
در خاطر خود می کشم شعری از رضا محمدی (شب افروز)
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۶ دی ۱۳۸۹ ۱۷:۰۲ شماره ثبت ۹۶۱
بازدید : ۶۵۷ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر رضا محمدی (شب افروز)
آخرین اشعار ناب رضا محمدی (شب افروز)
|
در خاطر خود می کشم
آن صورت زیبای تو
اینهم دوتا چشمی بر آن
اما نه چون شهلای تو
-------------------------------
بالای چشمان تو را
باید کمان ابرو کشید
تیر کمان مژگان بود
آنهم ز روح افزای تو
--------------------------------
یک قطره از خون دلم
افتاد روی خاطرم
شد سرخی جام لبت
به به از این سیمای تو
-----------------------------------
خال سیاه کنج لب
اشک قلم تصویر کرد
جانم- قلم هم بوده است
مانند من شیدای تو
-------------------------------------
ناگاه این دست دلم
تصویر را ازهم درید
آخر نمی خواهد کسی
در دل نشیند جای تو
---------------------------------------
شب افروز 14/10/89
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.