جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر محمدرضا کیقبادی متخلص به قباد
آخرین اشعار ناب محمدرضا کیقبادی متخلص به قباد
|
قبیله
ای قبیله ی من
ای خاک میهنم
ای تازیانه خورده ی تاریخ
آن قامت رعنا وسینه ی ستبر
اکنون خمیده ی اندیشه های وسطاییست.
آنانکه با افکارعنکبوتیشان ،
بازروتزویر،
چنگ برگلوی تو افکنده اند بی تدبیر
وخون تو را پیوسته می مکند،
زالووار
ای داد ازین همه حرمان،ای وای
این فصل سرد،
این ابرسیاه وکبود
ازسرشهرمی کوچد،
وما،
درانتظارنظاره ی خورشید،
خواهیم ماند.
محمدرضا کیقبادی
|
نقدها و نظرات
|
سپاس از حضور مهربانانه وپدرانه ی شما استاد🌷🌷🌷که مایه ی دلگرمی ماست .پاینده باشید | |
|
درودوسپا س ازبذل عنایت همیشگی شما خانم آهنگران 🌹🌹🌹🌷🌷👋 | |
|
درودودوصدسپاس ازلطف همیشگی شما دوست عزیزوگرامی پایند باشید | |
|
تشکرازشما خانم حسینی که عنایتی به شعربنده داشته ایدزنده باشید🌷🌷🌷 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
حماسی و زیبا بود
زنده باد ایران