جمعه ۲ آذر
راز نهان شعری از محمدرضا نجفی(خاموش)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ ۲۲:۱۷ شماره ثبت ۹۵۴۹۲
بازدید : ۲۹۲ | نظرات : ۱۵
|
دفاتر شعر محمدرضا نجفی(خاموش)
آخرین اشعار ناب محمدرضا نجفی(خاموش)
|
در گردش روز و شب زمانه
اندر سر خود چه راز دارد
پنهان ز دو دیده،لیک گویا
پرچمی به اهتزاز دارد
طوفان چو فتاده در میانه
گویا سر جنگ باز دارد
یکسو همه عشوه و تمنا
در کف دف و تار و ساز دارد
یکسو علم نزاع بر افراشت
گویا که به خون نیاز دارد
با سر زمانه کس ندانست
در سر چه خیال و راز دارد
آنقدر بدانم که حریفم
با ما که سر نساز دارد
چون چرخخیال ناز دارد
این قصه سر دراز دارد
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام استاد گرانقدر. میخواستم عرض کنم لطف و عنایت شما بزرگواران و اساتید محترم بسی مایه مباهات و تشویق برای این کمترین است. همیشه درخشان باشید. | |
|
سلام خدمت خواهر گرانقدر و بانوی اهل شور و شعر و شعور. در پناه حق تابناک باشید. | |
|
سلام. برادر عزیزم. ممنون از توجه همیشگی شما. همیشه قلمتان نویسا و پر توان باد. | |
|
سلام استاد گرانقدر.قطعا برای بنده بسی مایه مباهات است که در دل نشیند آنچه سروده ام.ممنون از عنایتی که میفرمایید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
دستمریزاد