دیروز که رفتی
من
هوایت به سرم زد
...
تو
غرورت
...
-----------------------------------
هر دو
می بافیم
...
تو
موهایت را
...
من
خیالت را
...
------------------------------------
هزار واژه
گره خورده
...
در گلوی تارهای صوتی ام
که
سالهاست
صامت اند
...
-------------------------------------
جغرافیای وسیع من
...
جهانی ست
به وسعت
چشمان بی انتهای تو
....
--------------------------------------
بگذار
بمیرم
...
از حسادت دستانی که
اشک چشمانت را
میزداید
...
----------------------------------------
غم انگیز است
وقتی
...
عطر تنم
قد عطری فیک هم
در مشامت
نمی ماند
...
---------------------------------------
دوستت دارم که
می گویی
...
سویٍ چشمانم
از مهتاب هم
پرنور تر میشود
...
-------------------------------------------
شعر زندگی ام
شر میشود
...
وقتی که نباشی
---------------------------------------------
صبحی
....
که تو عاشق شدی
...
و
فارغم
از تو
...
-----------------------------------------
آبی که
پشت سرت ریختم
....
کاش
پیش از این
بر روی خود میزدم
...
#عسل_اسدیان
شر میشود
...
وقتی که نباشی
درود بانوی عزیزم
کوتاه وزیباست