پنجشنبه ۱ آذر
مروارید شعری از عباسعلی استکی(چشمه)
از دفتر تقدیمی نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۳ بهمن ۱۳۹۹ ۰۹:۵۹ شماره ثبت ۹۴۸۰۹
بازدید : ۶۹۱ | نظرات : ۰
|
دفاتر شعر عباسعلی استکی(چشمه)
آخرین اشعار ناب عباسعلی استکی(چشمه)
|
چشمانم
گردنبندی از مروارید
سیاه و سپید
سپیدی نارس
و سیاهی خام
شاید هر از گاهی
با نبم نگاهی
به چرا رفته باشند
ولی هرگز
چشم سپیدی نکرده اند
|