درودو سپاس بر عزیز بزرگوارو شاعر فرهیخته و با ذوق و
صاحب اندیشه و باورهای زیبا سرکارخانم حسین زاده
از این همه زیز سنجی و نکته بینی آن بزرگوار به خود می بالم
و از این همه کوچکنوازیتان که نماد بزرگواری آن عزیز است
صمیمانه و صادقانه تشکرو قدردانی میکنم .
خوشحالم که عزیزانی را همراه خود دارم که هوشمندانه و جهت دار
چشم بر مشکلات می بندند و مراعات سن وسالم را می کنند
و با آگراندیسمان ن کردن کوچکترین کارهای هنری صورت گرفته مشوق
این خرد کهن سال می شوند و با تشویق هایشان باعث تداوم کارهایم
می شوند . این خرد نیز واقف است که انسان با کارها و فعالیت هایش
هرچند ضعیف و ناچیز باشد نشان می دهد که در حال و هوای ادبیات
نفس می کشد و مشتاق است کاری درخورو با ارزش عرضه دارد .
از آن عزیز بزرگوار انتظار دارم که بیشتر روی نقاط ضعف و کاستی ها
تمرکز کنندو از گوش زد کردن آنها دریغ نورزید . زیرا این خرد به شیوه
و روش های خود عادت کرده و احتمال اینکه به نارسایی ها عادت کرده
باشد بعید نیست . پیشاپیش از زحمات و محبتهایتان صمیمانه تشکرو
قدردانی می کنم . و از این همه حسن نیت ان عزیز صمیمانه و صادقانه
تشکرو قدردانی میکنم
داغتان را نبینم عزیز بزرگوار
با مهرو ارادت
به شعر ناب خوش برگشتید
سروده زیبایی را هدیهآوردید
موفق باشید